اخبارکشتی کج به تاریخ 14سپتامبر2014

فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون

به بزرگترین فن سایت هواداران شیمس و رندی اورتون خوش آمدید

امیدوارم که از سایت ما راضی باشید


skinfa مستر دیزاین

کاربر مهمان ، خوش آمديد! طراح قالب : Master-Designer.ir تاریخ:

دسته بندی

راو RAW

اسمکدان SMACK DOWN

مین اونت MAIN EVENT


بیوگرافی ها

بیوگرافی شیمس

بیوگرافی رندی اورتون

کیک آف نایت آو چمپیونز :

گفته شده است احتمال دارد بازی جک سواگر در برابر بو دالاس و یا بازی آدام رز و بانی در برابر هیث اسلیتر و تایتز اونیل برای نایت آو چمپیونز کیک آف احتمال دارد اعلام شوند . پیش از این پیش بینی می شد بانی که با تایتز اونیل و هیث اسلیتر درگیری هایی دارد درن یانگ باشد ولی هم اکنون هیچ حرفی از این که او برای مسابقه دادن حاضر شده است یا نه منتشر نشده است .

اخبار خوب برای دنیل برایان :

هفته پیش گزارش شده بود که دنیل برایان به یک عمل جراحی دیگر احتیاجی ندارد و گفته شده بود او تا سه ماه آینده (از همان موقع) می تواند در رینگ حضور یابد . هم اکنون گفته شده است که او می تواند زودتر از سه ماه دیگر به رینگ بازگردد .


آپدیت بیشتر بر درگیری پانک و دبلیو دبلیو ای :

در اخبار دیروز گفتیم که دبلیو دبلیو ای بیشتر کالاهای سی ام پانک را از سایت خود حذف کرد و قیمت بسیاری از اجناس را کاهش داد ولی هم اکنون چند محصول هستند که کماکان باقی مانده اند . دبلیو دبلیو ای همچنین قیمت هوم ویدیوی سی ام پانک در سال 2012 به نام بهترین در جهان که بر روی دی وی دی و بلوری بود را دوشنبه به تنها "2.99 دلار" کاهش داد ! برای همین باعث شد تنها در چندین ساعت فروش قابل توجهی داشته باشد با این وجود کمپانی برنامه ی ویژه ای نیز برای حذف سایر محصولات باقی مانده از سی ام پانک دارد.

آپدیت بر وضعیت کریس جریکو :

کریس جریکو در توییتر به تازگی اعلام کرده است که پای او در طول مسابقه استیل کیج با بری وایت در راو دچار شکستگی نشده است و مشکلی ندارد .

پوش کنتا و نام جدیدش :

به نظر می رسد مقامات کمپانی برای پوش کنتا خیلی در حال بررسی هستند و می خواهند به زودی این امر عملی شود و پوش این کشتی گیر بزرگ را بدهند . این همان دلیلی است که آن ها هالک هوگان را برای معرفی او به عنوان عضو جدید راستر به ژاپن فرستادند و خواستند در ان ایکس تی ریک فلیر او را معرفی کند تا احتمالا در آینده کمک کننده ای به او برای پوشش باشد ( که توسط ریگال معرفی شد ) . گفته شده است او در اپیزود بعدی ان ایکس تی نخستین مسابقه در رینگش را با نام جدیدش هیدئو ایتامی برگزار خواهد کرد و با جاستین گابریل بازی می کند . ایتامی در همه ی اپیزود های هفته گذشته که ضبط شد شرکت داشت . به نظر می رسد او می خواهد از دایوینگ دبل فوت استامپ به عنوان یکی از فینیشر هایش استفاده کند .

آپدیت راو این هفته :

راو این هفته که در لس آنجلس برگزار می شود مسابقه ای که به تازگی ثبت شده را در خود خواهد داشت و بری بلا و ایجی لی در برابر پیج و نیکی بلا قرار می گیرند . همچنین قهرمان کمربند دبلیو دبلیو ای سنگین وزن جهان براک لزنر باز خواهد گشت و احتمال دارد شاهد حضور هایی دیگر از استاران ان ایکس تی باشیم .

قرارداد جدید بولی ری با تی ان ای ؟ :

هم اکنون نام قهرمان تی ان ای سنگین وزن جهان و بولی ری برای باوند فور گلوری تبلیغ شده است . این می تواند به این معنی باشد که او یک قرارداد جدید با کمپانی بسته است و ممکن است در تپینگ های این هفته در بتلهم پنسیلوانیا بازگردد .

رتینگ ایمپکت چهارشنبه شب :

آخرین رتینگ اعلام شده برای ایمپکت رسلینگ هفته پیش 0.83 بوده است که به نسبت هفته گذشته که 0.88بود کاهش داشته است . آمار بینندگان نیز از 1.095 به 1.049 کاهش یافته است .

آپدیت بر وضعیت بری وایت :

فیود بری وایت در برابر دولف زیگلر برای کمربند اینترکانتیننتال پیش بینی شده است که به زودی روی آن کار شود . گفته شده است مسابقه ی استیل کیج مچ بری وایت در برابر کریس جریکو در راو برای پایان فیود آنها  بوده است . همچنین بری وایت برای نایت آو چمپیونز که در تاریخ 21 سپتامبر می باشد بوک نشده است ولی ممکن است مقدمه چینی هایی برای فیود بعدی اش انجام دهد .

کریسچن به زودی بازخواهد گشت :

گفته شده است کریسچن هم اکنون برای آمدن به رینگ کاملاً آماده می باشد و مشکلی ندارد تنها مشکلی که هست این است که کمپانی برای او هنوز برنامه ای ندارد که پس از بازگشت چه کند .

رتینگ پایانی راو دوشنبه به تاریخ 8 سپتامبر :

آخرین رتینگ منتشر شده برای ماندی نایت راو " فصل برتر " که اعلام شده است 2.88 بوده است که به نسبت هفته گذشته که 2.81 بود افزایش داشت . آمار بازدیدکنندگان هم از 3.92 میلیون به 3.986 میلیون ارتقا یافت .

اخباری از باوند فور گلوری :

جیمی سوزوکی از رسل وان گزارش داده است که بلیت هایی که برای باوند فور گلوری در توکیو به فروش گذاشته شده اند به خوبی در حال فروش هستند و طرفدارانی از انگلستان , استرالیا و سنگاپور هم در حال خرید هستند .

علت مرگ سین او هایر :

همانطوری که دیروز در اخبار گفته شد استار پیشین دبلیو سی دبلیو و دبلیو دبلیو ای سین او هایر در سن 43  سالگی از دنیا رفت . تی ام زی هم اکنون گزارشی دارد که مرگ او هایر به خاطر خودکشی بوده است . او در اتاقش دقیقا کنار تختش پیدا شد که یک طناب دور گردنش بوده است . پدرش او را یافت و سپس با 911  تماس گرفت .

 

تلنت های جدید در راه کمپانی :

گفته شده است دبلیو دبلیو ای در حال بستن قرارداد هایی با کشتی گیران حرفه ای و کشتی گیران از کمپانی های ایندی (مانند رینگ آو آنر) می باشد و به زودی به کمپانی خواهند پیوست .

استار المپیکی در دبلیو دبلیو ای :

گفته شده است کشتی گیر المپیکی چز بتس برای ان ایکس تی دبیوت در رینگ خود را در لایو ایونت هفته پیش در فلوریدا برگزار کرد . گفته شده است هنگامی که سال گذشته او تمرینات خود را برای آمدن به رینگ انجام میداد میگفتند بهترین تمرینات برای یک کشتی گیری که از کمپانی های استعدادیابی (مثل
RoH) نیامده است را انجام میداد . نام جدید او در رینگ چد گیبل هست که بر وزن کشتی گیر و مربی سابق کشتی در المپیک دن گیبل می باشد .
 

 



نمایش اطلاعات این پست

ارسال در : دو شنبه 24 شهريور 1393 ساعت 11:18
نویسنده : امین
مطالب مرتبط

نظرات این مطلب


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات






عضويت در خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود






لینک دوستان

ردیابی ماشین

حمل هوایی ماینر از چین

لیزر دوچرخه

هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه

جلو پنجره لیفان ایکس 60


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هواداران شیمس و رندی اورتون و آدرس sheamusrko.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






امار سایت

آمار مطالب آمار مطالب

کل مطالب کل مطالب : 96

کل نظرات کل نظرات : 4


آمار کاربران آمار کاربران

افراد آنلاین افراد آنلاین : 1

تعداد اعضا تعداد اعضا : 0


آمار بازدید آمار بازدید

بازدید امروز بازدید امروز : 85

بازدید دیروز بازدید دیروز : 35

ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 9

ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4

بازدید هفته بازدید هفته : 230

بازدید ماه بازدید ماه : 403

بازدید سال بازدید سال : 994

بازدید کلی بازدید کلی : 8879


قهرمانان فعلی
قهرمانان فعلی
تقویم پی پر ویو

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

نایت آف چمپیونز

رتبه در الکسا

Review www.temsara.ir on alexa.com SEO Reports for skinfa.com

جلوگیری از کپی کردن مطالب